Kategorie:
Temat na czasie | Nowości rynkowe | Wydarzenia | Rynek budowlany | Prawo | Finanse | Narzędzia | ZabytkiPurmo Budowlaną Marką Roku
30 czerwca 2011 roku w Businessman Institute w Warszawie odbyła się uroczysta Gala wręczenia nagród Budowlanej Marki Roku 2010. Marka Purmo kolejny raz z rzędu zdobyła statuetkę Budowlanej Marki Roku w kategorii grzejników. Nagroda odzwierciedla zaufanie wykonawców do najwyższej jakości produktów i serwisu marki Purmo.
Nagrody Budowlanej Marki Roku są przyznawane przez ASM Centrum Badań i Analiz Rynku na podstawie badań przeprowadzonych wśród losowo wybranych wykonawców z firm budowlano-remontowych z całej Polski. Fachowcy wybierają produkty o najwyższej jakości oraz najczęściej używane przez siebie marki. Nagroda stanowi uhonorowanie najlepszych firm budowlanych na polskim rynku i odzwierciedla stopień zaufania, jakim cieszą się marki produktów budowlanych wśród wykonawców.
Badanie wśród firm wykonawczych w sektorze budowlanym zostało przeprowadzone w maju 2011 roku na próbie odrębnie dobranej dla każdej z 20 grup asortymentowych materiałów budowlanych. Łącznie próba badawcza Budowlanej Marki Roku 2010 wyniosła około 2000 firm wykonawczych. Respondenci wskazywali m.in.: marki budowlane najwyższej jakości, marki budowlane o najlepszej relacji cena do jakości oraz marki budowlane najchętniej wybierane. Kolejny rok z rzędu marka Purmo była wskazywana jako najwyżej ceniony produkt i nagrodzona 1. nagrodą w kategorii grzejników.
- Marka Purmo już po raz drugi otrzymała statuetkę Budowlanej Marki Roku. Ogromnie cieszy nas tegoroczna nagroda, ale powodem do satysfakcji jest również ciągłość jej otrzymywania. Oznacza to, że wykonawcy z roku na rok obdarzają markę Purmo zaufaniem, że potrafimy sprostać stale rosnącym wymaganiom klientów i instalatorów. Stawiamy na badania i innowacje, stale inwestując w rozwój marki Purmo. W tym roku opublikowaliśmy wyniki obszernych, dwuletnich badań na temat ekologicznych, niskotemperaturowych systemów grzewczych - mówi Emilia Dudek, kierownik działu marketingu Rettig Heating.
Dodaj komentarz:
Wasze komentarze:
Aktualnie brak komentarzy