Kategorie:
Temat na czasie | Nowo¶ci rynkowe | Wydarzenia | Rynek budowlany | Prawo | Finanse | Narzêdzia | ZabytkiOknoplast laureatem plebiscytu PremiumBrand
OKNOPLAST zosta³ laureatem presti¿owego plebiscytu PremiumBrand. Firma zdoby³a tytu³ „Marki Wysokiej Reputacji” w kategorii okna. To ju¿ kolejna nagroda przyznana OKNOPLAST przez klientów.
PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku programem, który w kompleksowy sposób bada reputacjê marek w¶ród konsumentów i w otoczeniu biznesowym. Firmy oceniane s± pod k±tem referencji, atmosfery medialnej, spo³ecznego zaanga¿owania, a tak¿e standardów i kultury pracy. OKNOPLAST zosta³ nagrodzony w plebiscycie ju¿ po raz drugi. Otrzymany tytu³ jest dla nas bardzo warto¶ciowym wyró¿nieniem, gdy¿ stanowi on dowód zaufania klientów do marki OKNOPLAST. Nagrody przyznawane s± przez konsumentów, którzy na co dzieñ korzystaj± z naszych produktów, a wiêc s± w stanie oceniæ je w praktyce. Rankingi, w których to klienci wskazuj± marki godne zaufania s± te¿ cenn± informacj± dla innych konsumentów. Szczególnie dotyczy to bran¿y stolarki otworowej, w której dzia³a obecnie na polskim rynku ponad 3000 producentów – mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST.
Tytu³ PremiumBrand to kolejne wyró¿nienie dla OKNOPLAST, przyznane przez klientów. Konsumenci ju¿ wcze¶niej wyrazili swoje zaufanie do produktów firmy nagradzaj±c j± m.in. „Z³otym Laurem Klienta 2010”.
Plebiscyt PremiumBrand jest prowadzony od 2006 roku. Organizatorem przedsiêwziêcia jest agencja MMT Management. Za realizacjê badania odpowiada instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC. W tegorocznej edycji wyró¿niono 14 marek i 4 firmy. Gala wrêczenia nagród odby³a siê 15 czerwca w Hotelu Westin w Warszawie.
Dodaj komentarz:
Wasze komentarze:
Aktualnie brak komentarzy