Szukaj w serwisie

Kategorie:

Temat na czasie | Nowo¶ci rynkowe | Wydarzenia | Rynek budowlany | Prawo | Finanse | Narzêdzia | Zabytki

Tutaj jeste¶: Aktualno¶ci / Rynek budowlany

Nowa identyfikacja wizualna Dulux

kategoria: Rynek budowlany
obrazek aktualno¶ci
Nowa identyfikacja wizualna Dulux

W 2012 roku marka Dulux wprowadzi³a w Polsce now± identyfikacjê wizualn±. Zmiany objê³y nie tylko logo, ale tak¿e ca³e portfolio produktów. Aby wyj¶æ naprzeciw oczekiwaniom konsumentów producent opracowa³ unikatow± architekturê produktow±, odpowiadaj±c± potrzebom konsumenckim oraz u³atwiaj±c± odnalezienie poszukiwanej farby.

Rozpoczynaj±c prace nad podzia³em oferty marka przeanalizowa³a profile u¿ytkowników farb dekoracyjnych, bior±c pod uwagê zarówno ich potrzeby, jak równie¿ trendy, za którymi pod±¿aj± konsumenci na ca³ym ¶wiecie. Wynikiem analizy by³o wy³onienie czterech dominuj±cych grup nabywców.

Inspiracja i wyra¿anie siebie

Pierwsz± grupê stanowi± osoby, dla których najwa¿niejsza jest inspiracja i wyra¿anie siebie. W niej znajduj± siê osoby, które na bie¿±co ¶ledz± trendy, interesuj± siê nowinkami, s± ciekawe ¶wiata i odwa¿ne. To osoby, które poszukuj± prostoty udoskonalonej, czyli uproszczonych, praktycznych produktów o wysokiej jako¶ci i wysmakowanym wzornictwie. Umiejêtno¶æ ³±czenia ze sob± ró¿nych wp³ywów oraz akcentowanie w³asnej indywidualno¶ci przejawia siê tak¿e w ich podej¶ciu do wnêtrz. Tym osobom marka Dulux dedykuje liniê Inspiration, na któr± sk³adaj± siê produkty z serii Colours of the World (Kolory ¦wiata) oraz Creations, daj±ce nieskoñczone pole do twórczej kreatywno¶ci.

Eko konsumenci

Rzeczywisto¶æ wokó³ nas zmienia siê coraz szybciej, jeszcze szybciej dokonuje siê postêp technologiczny. Wraz z tymi przemianami zwiêksza siê ¶wiadomo¶æ konsumentów. Coraz wiêksz± grupê stanowi± osoby, które zwracaj± szczególn± uwagê na swoje otoczenie oraz ¶rodowisko naturalne. To one kupuj± produkty z surowców odnawialnych, segreguj± ¶mieci, wybieraj± solarne telefony czy hybrydowe samochody. Aran¿uj±c wnêtrza swoich mieszkañ bior± pod uwagê proces produkcji farb oraz ich wp³yw na zdrowie i bezpieczeñstwo domowników.

Dla tej grupy marka Dulux przygotowa³a liniê Harmony, a w niej farby Family Zone przygotowane bez dodatku rozpuszczalników, odznaczaj±ce siê minimalnym poziomem zapachu i ograniczon± do minimum emisj± lotnych zwi±zków organicznych. Przy jednoczesnym zachowaniu wysokich parametrów krycia i odporno¶ci na zmywanie, produkty z tej linii gwarantuj± u¿ytkownikom poczucie bezpieczeñstwa.

Perfekcjoni¶ci

Do kolejnej grupy nale¿± osoby, dla których najwa¿niejsza jest gwarancja efektu uzyskanego z wykorzystaniem nowoczesnych rozwi±zañ technologicznych. Te osoby poszukuj± specjalistycznych produktów najwy¿szej jako¶ci, które odpowiedz± na konkretne potrzeby.

We wnêtrzach liczy siê przede wszystkim funkcjonalno¶æ farb. Produkty stworzone z my¶l± o tej grupie konsumentów znajduj± siê w linii Technology, na któr± sk³adaj± siê farby z serii ¦wiat³o i Przestrzeñ, Kuchnia i £azienka oraz Dulux Latex Matt. Aby u³atwiæ nawigacjê produkty z tej serii zyska³y na opakowaniach jednolite oznaczenie skupiaj±ce siê na komunikacji najwa¿niejszych benefitów i technologii.

Praktyczni

W nat³oku ofert proponowanych przez licznych producentów oraz firmy i przedsiêbiorstwa ukszta³towa³a siê równie¿ grupa konsumentów poszukuj±ca prostych rozwi±zañ. Aran¿uj±c wnêtrza swoich mieszkañ stawiaj± przede wszystkim na ³atwo¶æ i dostêpno¶æ. Z my¶l± o nich powsta³a linia Basic, na któr± sk³adaj± siê farby bia³e Dulux Acryl Matt oraz Classic White.
Architektura produktowa zaproponowana przez markê Dulux to pierwsze na polskim rynku tego typu podej¶cie do konsumenta, kompleksowo odpowiadaj±ce na jego potrzeby i umo¿liwiaj±ce ³atw± nawigacjê w szerokim portfolio farb gotowych Dulux.


powrót

 

Dodaj komentarz:

Dodaj swój komentarz
Autor komentarza:
Tre¶æ komentarza:
Kod:
Wpisz kod:
Akceptujê regulamin

Wasze komentarze:

Aktualnie brak komentarzy

Szukaj:
 
 
 

PROJEKT I WYKONANIE: www.themedia.pl  
G£ÓWNA | O NAS | REKLAMA | POLITYKA PRYWATNO¦CI | KONTAKT


Copyright © 2011 by panoramabudownictwa.pl - profesjonalnie o budowaniu i remontach