Kategorie:
Temat na czasie | Nowo¶ci rynkowe | Wydarzenia | Rynek budowlany | Prawo | Finanse | Narzêdzia | ZabytkiAmbasador Polskiej Gospodarki dla Ferro
16 maja 2011 roku w Pa³acyku MSZ w Warszawie odby³ siê uroczysty fina³ III edycji konkursu o tytu³ Ambasadora Polskiej Gospodarki. Z satysfakcj± informujemy, i¿ FERRO S.A.otrzyma³a dyplom w kategorii Eksporter. Dyplom z r±k wiceminister Beaty Stelmach i prezesa Marka Goliszewskiego odebra³a Prezes Zarz±du, Aneta Raczek.
Wyró¿nienie Eksporter, którego laureatem zosta³a firma Ferro przeznaczone jest dla przedsiêbiorstw promuj±cych polsk± gospodarkê przede wszystkim przez eksport wyrobów lub us³ug. Ferro S.A. wchodzi, jako podmiot dominuj±cy w sk³ad Grupy Ferro, jednego z najwiêkszych w regionie Europy ¦rodkowo-Wschodniej producentów armatury sanitarnej i instalacyjnej. Przedmiotem jej dzia³alno¶ci jest produkcja i sprzeda¿ armatury sanitarnej, instalacyjnej i grzewczej oraz wyposa¿enia sanitarnego pod w³asnymi markami Ferro, Weberman, Metalia, Titania i Novatorre, a tak¿e pod markami klientów Grupy. Ferro jest równie¿ przedstawicielem na rynku polskim znanych w³oskich producentów Caleffi i Cimm.
Udzia³ eksportu w sprzeda¿y Grupy Ferro wzrós³ i w I kwartale 2011 roku wyniós³ 17,0% w porównaniu z 15,1% w I kwartale 2010 roku.Krajami, które maj± obecnie najwiêkszy udzia³ w eksporcie produktów FERRO S.A. s±: Rumunia, Ukraina, Francja, Bu³garia i Rosja.
Ambasador Polskiej Gospodarki to odbywaj±cy siê ka¿dego roku, ogólnopolski konkurs, którego celemjest zwiêkszenie zaanga¿owania polskich przedsiêbiorców w promocjê kraju na arenie miêdzynarodowej, jako wiarygodnego partnera gospodarczego. Organizatorem konkursu jest Business Centre Club, a patronat honorowy sprawuje Minister Spraw Zagranicznych. To wyró¿nienie dla firm, które osi±gaj± sukcesy na rynkach miêdzynarodowych. Konkurs promuje wysokie standardy ekonomiczno-finansowe i dobre praktyki biznesowe w kontaktach zagranicznych. Jego misj± jest zacie¶nianie wspó³pracy przedsiêbiorców z przedstawicielami polskich instytucji odpowiedzialnych za promowanie Polski, polskiej gospodarki, kultury i inicjatyw spo³ecznych. Wspó³praca ta polega miêdzy innymi na rozwoju wzajemnych kontaktów i wymianie informacji.
Przedsiêbiorcy mog± ubiegaæ siê o tytu³ Ambasadora Polskiej Gospodarki w czterech kategoriach: Eksporter, Partner Firm Zagranicznych, Marka Europejska, Kreator Rozwi±zañ XXI Wieku. Firmy oceniane s± na podstawie sumy punktów przyznanych przez Jury w wype³nianej ankiecie konkursowej. Tytu³ „Ambasador Polskiej Gospodarki” otrzymuj± przedsiêbiorcy, którzy zbior± ponad 80% maksymalnej liczby punktów w ankietach konkursowych. W tegorocznym konkursie Jury wy³oni³o 58 laureatów w poszczególnych kategoriach.
Dodaj komentarz:
Wasze komentarze:
Aktualnie brak komentarzy